Firma Skinners, ktorej majiteľom je Petr Procházka začala svoj príbeh náhodou keď Petr vyrobil prvý prototyp ponožkových topánok pre svojho kamaráta, ktorý si poranil nohu a nemohol chodiť v klasickej obuvi.
nA tak vznikol nápad na biznis s ponožko topánkami o ktorý bol naozaj záujem a už v roku 2016 išlo Skinners na Kickstarter so svojou prvou kampaňou kde sa im podarilo vybrať úžasných 654 557 dolárov.
Zdroj: Skinners
nPočas nasledujúcich rokov sa starali o svojich zákazníkov, ktorý boli zo všetkých kútov sveta a snažili sa ich počúvať. A následne reflektovali s ďalšou kampaňou tiež cez Kickstarter aby posunuli svoj produkt v pred a vyrobili tak verziu Skinners 2.0 .
nTáto kampaň skončila pre Skinners znova nečakane úžasne keď si stanovili cieľ 40 000 dolárov. Ešte neprešlo ani 6 hodín a táto méta bola splnená a vo firme dúfali že by mohli skončiť minimálne, tak ako vo svojej prvej kampani na hranici 654 tisíc. Ale aj táto čiastka bola prekonaná a nakoniec sa im podarilo vybrať 1 096 297 dolárov.
Zdroj: Skinners
nPo skončení kampane na Kickstarter presunuli kampaň na Indiegogo aby si ľudia mohli stále doobjednať ich produkt. A tam sa im podarilo vybrať ešte väčšiu sumu a to 1 029 627 EUR. S takýmto úspechom asi nepočítali ani v samotnom Skinners a určite sa poriadne oslavovalo. Aktuálne by sa mali doručovať všetky zásielky z týchto kampaní v priebehu mesiacov január až marec.
Zdroj: Skinners
nSkinners pôsobí na niekoľkých kontinentov v 22 krajinách a obhospodaruje niekoľko tisíc zákazníkov, veď len zo spomenutých kampaní si Skinners 2.0 objednalo cez 29 tisíc zákazníkov po celom svete. Už toto číslo ukazuje aký potenciál má táto Česká značka.