Pred necelými dvoma mesiacmi sme Vám priniesli článok o tričkách CityZen, ktorých technologická úprava znemožňuje ich prepotiť, zašpiniť a znižujú zápach.
Vtedy sme Vám priniesli príbeh troch kamarátov a to René Němček, Pavel Hrstka a Martin Burkoň. Ich nosným produktom sú dané tričká a na konci článku sme Vám spomenuli, že nás chce značka CityZen prekvapiť novými produktmi ešte tento rok.
Priznávame sa že sme si nevšimli že už 22.3.2021 sa spustila na crowdfundingovej platforme HitHit kampaňa kde chceli páni so spomínanej značky vybrať peniaze na spustenie výroby ich nových produktov antibakteriálneho spodného prádla. Konkrétne ide o pánske boxerky a dámske nohavičky, tu chce firma priniesť produkty, ktoré majú zabezpečiť, aby na nich nebola vidno žiadna vlhkosť ani po dlhom dni v práci či teréne a zároveň budú pohodlné na nosenie.
Zdroj: CityZen
Cieľom kampane bolo vybrať 400 – tisíc Kč na rozbehnutie výroby pánskeho spodného prádla. Neubehlo ešte ani 48 hodín od spustenia kampane a firma už mala vybraných 300 – tisíc Kč. O niekoľko dní neskôr bola prekročená aj cieľová čiastka celej kampane, a tak sa CityZen rozhodla pridať ďalší cieľ a to dámske nohavičky a to pri prekročení 600 – tisíc Kč. To sa im podarilo a tak ďalším cieľom bola méta 800 – tisíc Kč, kde zakladatelia hovorili o výrobe tričiek z merino vlny. Tesne pred koncom kampane to vyzeralo, že sa prekročí daná hranica 800 – tisíc Kč, nakoniec bola kampaň ukončená na čiastke 776 – tisíc Kč, čo bolo považované za veľký úspech veď plnenie kampane tak skončilo na 194% .
Zdroj: CityZen
S takouto veľkou podporou, ktorú Chrudímska značka zažila na HitHit si viem predstaviť, že sa samotná značka bude pekne rozvíjať ďalej a v budúcnosti nám prinesie nie len sľúbené trička z merino vlny, ale určite nás prekvapia aj niečím iným. Budeme ich sledovať a ak prídu s niečím novým, budeme Vás informovať.
Môžeme len predbežne prezradiť, že Made in Čekoslovakia je v spojení so značkou CityZen a pripravujeme si niečo spolu pre Vás.
Zdroje: Hithit, Czechcrounch.cz